Lähes oikea leimailija...

Tai ainakin omistan ensimmäiset leimasimeni. Töistä kotiin tullessani minua odotti paketti Taitopuoti Paperinauhasta.

Tilasin itselleni leimailutarvikkeita ja leimasimia:
Magnolian Tilda with balloons, Penny Blackin Christmas Critters ja Holly Day Critter setit ja Kirjoitus ja nuotit leimasinsetin. Eihän niillä vielä kuuhun mennä, mutta pääsen ainakin alkuun.

Värittämiskokeiluni aion aloittaa ProMarkereilla ja kuivapastellikynillä. Ostin niitä eilen valikoiman Taitomannista. Olivat edullisessa tarjouksessa. Nyt pitäisi päästä harjoittelemaan - sormet oikein syyhyävät. Valitettavasti minun pitää lähteä nytkin leipätyöhöni. Jospa sitten tänä illalla ehtisin tehdä muutaman testin...


3 kommenttia

tuulis kirjoitti...

Ai, sinäkin olet löytänyt tämän kivan harrastuksen. Minäkin olen tänä syksynä huomannut leimailun ihanuuden.
Tuntuu että kun nettikauppoja selailee, niin tekee mieli ostaa tuo ja tuo ja vielä tuokin leimasin. En kyllä paljoa ole vielä ostellut, mutta kummasti nuita minulla jo näyttää olevan. :O

Palaanpa jonkin päivä kuluttua kurkkimaan, että joko olet saanut leimailtua ja väritettyä ja ehkäpä jonkun kuvan tänne liitettyä.

maiju kirjoitti...

Onkohan sulla kuivapastellikynät vai pastellikynät? Niillä on sitten vähän eroa :)

Riituli kirjoitti...

Ostin 18 kuivapastellikynää irtomyynnistä euron kappale. Sain mieleiseni värisävyt. Lisäksi löysin Suomalaisesta kirjakaupasta 72 kpl laatikon Inktense kyniä hintaan 39,95.

Tässä vaiheessa olen käyttänyt vaihtelevasti molempia. Kuten sanottu menee varmasti aikaa ennen kuin värittäminen sujuu kivuttomasti, mutta harjoittelu on hauskaa.

Back to Top