Ostoksia

Minä olen harvemmin ostoksiani täällä esitellyt, mutta nyt on ihan pakko!

Maltoin vihdoin ja viimein tilata itselleni ihan oman Cuttlebugin! Tilasin sen Taitopuoti Paperinauhasta. Iso kiitos Helille nopeasta toimituksesta. Lisäsin vielä torstaina pakettiini jotain pientä tarpeellista ja jo tänään oli pakettini perillä! Todella nopeaa palvelua!

Seuraavaksi pitää sitten alkaa kerryttämän noita stanssi varastoja. Ja sitten pitää opetella koneen käyttöä. Pihku (Kiitos!) onkin minulle muutaman oppitunnin pitänyt, mutta kyllä minä varmaan vielä moneen kertaan ihmettelen noita eri levyjä. Toivottavasti harjoitus tekee mestarin...

Eli saatte jäädä odottamaan mitä saan aikaiseksi - jos nyt ylipäänsä onnistun tekemään yhtään mitään...

5 kommenttia

tuulis kirjoitti...

vautsi vau!
Onnea ostoksesta.
Minäkin olen tuota miettinyt, mutta vielä on mietinnän asteella ostaminen :)

AN kirjoitti...

Hyvä,varmasti et tule katumaan,välttämätön melkein!! Ja nyt odotellaan mitä ihanaa sillä saat tehtyä!

Taru / Jehkotar kirjoitti...

Onnittelut fiksusta hankinnasta!!

Mervi kirjoitti...

Oi, ihana, Nim."kateellinen kuolaa"

Ritva kirjoitti...

Minulla ostoslistalla myös joku vempain - eikös tämä ole nyt eri kuin se bighot....
teitkö hinta- ja tuotevertailuja ennen ostostasi? - toiset suosittelee bigshotia koska siihen käyvät monet stanssit....
Olen myös miettinyt teknisesti hieman "urvelona", että opinko käyttämään jne ja jos saankin laitteen hajoamaan...

Back to Top