Tunnustus...


Sain tämän kauniin tunnustuksen Susalta. Nytpä minun pitää sitten paljastaa teille itsestäni kymmenen asiaa...
  1. Olen 39 vuotias raumalainen (no ei tainnut olla paljastus, koska se on luettavissa profiilistani).
  2. Horoskooppimerkkini on oinas (no en kyllä todellakaan usko horoskooppeihin).
  3. Perheeseeni kuuluu mies (olemme "seurustelleet" jo yli 20 vuotta) ja
  4. Kaksi lasta (poikani on 16 v ja tyttäreni 15v).
  5. Käyn edelleenkin katsomassa heidän pelejään ja jännitän niissä ihan älyttömästi (salibandyä ja jenkkifutista - Noora on cheerleader).
  6. Koska lapseni ovat jo noin isoja, minulle jää nykyään enemmän aikaa korteille ja bloggailulle (taidan olla pahasti koukussa).
  7. Asumme vanhassa omakotitalossa noin neljän kilometrin päässä Rauman keskustasta (minulla on kilometrin työmatka).
  8. Työ vain aina välillä haittaa harrastuksiani (työskentelen toimistosihteerinä katsastuskonttorilla).
  9. Pidän ihan valtavasti työstäni ja minulla on aivan ihanat työkaverit. (Kiitos!)
  10. Suosikki bändini on Yö - on ollut ihan alusta asti. Olen tartuttanut tämän jotenkin myös tyttäreeni. Olemme olleet yhdessä kuuntelemassa kaksi edellistä Tamperetalon konserttia (Valtakunta ja Kuolematon) - tämän vuoden konserttikiertueelle en ole lippuja hankkinut :(
No niin siinähän nuo olivat. Tuskin mitään kovin yllättävää. Ojennan tämän tunnustuksen tällä kertaa Lumituulialle, Myylle ja Vilijonkalle, Sarille ja Merville.

1 kommentti

Mervi kirjoitti...

Kiitos ja auts, kun pitää jotain paljastaa, mutta sinä selvisit hienosti;-))m

Back to Top