Blogiarvonta


No niin. Nyt on aika järjestää tässäkin blogissa arvonta. Mitään erityistä mainittavaa syytä minulla ei ole siihen. Kävijä laskurini ei näytä vielä hetkeen mitään tasalukua eikä minulla ole syntymäpäivää tai blogini ei täytä vuotta.

Olen koonnut pienen palkinnon jonka ajattelin arpoa jonakin päivänä ensi viikolla (vko 44). Päivä on kieltämättä vielä auki... Eli seuratkaa blogiani. Pidän ensi viikon vapaata töistä ja minun on tarkoitus toteuttaa yksi suunnitteilla oleva projekti mahdollisimman pitkälle. Tiukkaa tekee enkä usko saavani sitä valmiiksi, mutta katsotaan...

EDIT. Teillä on aikaa osallistua keskiviikkoon 28.10.2009 kello 23.59 asti. Suoritan arvonnan sen jälkeen loppuviikosta.

Jätä kommentti tähän postaukseen mikäli haluat olla mukana arvonnassa. Kerro samalla mikä on sinulle mieluisin vuodenaika ja miksi. Tasapuolisuuden vuoksi voin kertoa että minä nautin aina kulloinkin menossa olevasta vuodenajasta. Jokaisesta löytyy monta hyvää puolta eikä niitä kehnoja kannata ajatella...

47 kommenttia

Heli R kirjoitti...

Hei! Itse pidän syksystä; värit, saa polttaa kynttilöitä, iltahämy, upea luonto jne. Olen syksyn lapsi.

Maaret kirjoitti...

Sorry oli poistettava ed. viesti, kun unenpöppörössä näin yömyöhään tuli enemmän kuin sallittu määrä kirjoitusvirheitä:) Otetaan uusiksi.
Mukaan, mukaan arvontaan haluan minäkin:)
Vuodenajoista olen ehdottomasti kesäihminen ja jos sais vielä valita, niin aina olis heinä-/elokuun vaihde, lämpöä 25, tyyntä ja järvivesi ainakin 24 asteista. Uisin monta tuntia aamupäivästä ja loppupäivän narraisin ahvenia, se se olis vasta elämää, hih.

SannaS kirjoitti...

Tämmöiseen namuseen on ihan ehdottomasti mukaan päästävä. =) Minun lempparini vuodenajoista on ehdottomasti kesä: lämpöä saisi olla koko ajan 30+!! Olisin tosi onnellinen kun ois aina niin lämmintä. =)

Apris kirjoitti...

Täytyy taas onneaan kokeilla, eli arvontaan mukaan minäkin.
Tykkään kun on eri vuodenaikoja, kesästä nauttii kun on ollut pimeää ja kylmää, en minä ainaisesta kesästä pitäisikään.
Suosikkia on vaikea sanoa: keväästä tykkään kun luonto herää, kesästä tykkään kun on mukavan lämmintä ja saa olla "vähissä" vaatteissa, syksystä tykkään väriloiston tähden, talvestakin tykkään jos vain olisi kunnon talvi, lunta ja pikku pakkanen.

Merja kirjoitti...

Mukaan tulen minäkin tähän arvontaan!

Mun lemppari vuoden aika on ehdottomasti kesä, sillä silloin tunnen eläväni, olen virkeä ja energinen. Ja nautin valosta!!

Taina kirjoitti...

Arvonnassa mukana tietenkin, haluan olla minäkin. Kavät on ihana aikaa...talven jälkeen luonto herää ja kesä on edessä.

Maisku kirjoitti...

Jee arvonta!!! :) Jospa nappais:) Suosikii vuodenaika.. hmm.. En osaa yhtä sanoa, vaan tykkään kaikista.
Keväällä on ihanaa, kun kaikki alkaa vihertää ja linnut laulaa.
Kesällä on lämmintä ja kaikki kauniit kukat kukkii, ekä trvitse laittaa hirveästi vaatteita päälle. Syksyllä on aivan ihanat värit, eikä niitä itikoita ole enää hirveästi, voi sienestää ja marjastaa, kalastaa nyt voi mihin vuodenaikaan tahansa:D
Talvi on ihanaa aikaa, kun voi tunnelmoida kynttilänvalossa ja on lunta, ja joulu on aivan ihanaa aikaa (ja tietty, mulla on synttärit talvella:D)

Kuten sanoit, onhan kaikissa vuodenajoissa huonojakin puolia, mutta pitäähän niitäkin olla:)

Pöydän kulmalla näpertelijä kirjoitti...

Ihania juttuja olet antamassa pois. Suosikkivuodenaikani on syksy, koska silloin saa hyvällä omallatunnolla käpertyä vilttiin ja oleilla kotosalla. Olen syksyn lapsi, joten ehkä sekin vaikuttaa :-)

mummeli kirjoitti...

Arvontaan minäkin mukaan. Suosikki vuodenaika on nykyään kevät. Silloin on niin ihana seurata kun luonto alkaa elää taas kylmän talven jälkeen ja kaikki kaunistuu pikkuhiljaa luonnossa. Sitten voikin jo nauttia kesästä.

Eleonora kirjoitti...

Mukaan, mukaan!
Ehdottomasti olen kesäihminen, ja kevät on aina se mitä odotan:)

Viipula kirjoitti...

Moi, mukana arvonnassa=O)
Minä pidän ehdottomasti loppusyksystä ja talvesta. On ihanaa, kun on kirpsakoita ilmoja ja illala voi poltella kynttilöitä ja tunnelmallisia sisustusvaloja, kääriytyä peittoon villasukat jalassa=O)

Mervi kirjoitti...

Hei, kiva, mukaan heti! Minä olen kesänlapsi ja elän silloin täysillä, taidan nukkua pitkät talviunet, heräilen vaan kauniina talvipäivinä vähän hiihtelemään. Keväällä kaikkea kivaa pihatekemistä ja luonnontarkkailua. Syksyllä olen aina ollut kipeä ja kivaa on ainoastaan sienestys;-))KesäMerviTuulia

Nunt kirjoitti...

Saakohan tähän ulkomaanelävätkin osallistua? No jos eivät, niin potki pihalle :)

Oma lempivuodenaikani lienee kevät, kun päivät alkavat pidetä ja valoa tulee lisää. Kesällä on ihnoja ötökkejä ja kuuma, joten kyllä kevät on parempi :)

Sanna / nunt

Kirsi kirjoitti...

No tottakai pitää koittaa onneaan jos vaikka ensinmäisen kerran elämässään kävisi hyvä tuuri arvonnassa =) Eli minun ehdoton suosikki vuodenaika on syksy. On ihana kun luonto loistaa monissa eri väreissä, ilma rupeaa viilenemään ja illat pimenemään. Voi laittaa takkaan tulen ja poltella kynttilöitä sekä vaan nauttia hyvällä omalla tunnolla vain olemisesta viltin alla. =)Erityisesti rakastan ruska aikaa, en saa ikinä tarpeekseni niistä kaikista punasen, keltasen, oranssin ja ruskean eri sävyistä! =)

amma kirjoitti...

Tuuriani kokeilen minäkin =)
Ennen olin vannoutunut antikesä-ihminen, mutta nykyisin nautin myös kesästä. Sen verran optimistinen olen että nautin sateesta silloin kun sitä tulee ja jopa helteestäkin vanhemmiten oppinut tykkäämään =D

pipertäjä kirjoitti...

Jestas mikä namu! Mukana tottakai! ;) Minä olen aina pitänyt itseäni talvi-ihmisenä, lunta ja pakkasta pitää olla ja paljon! Ja voi kauhistus jos meinaa tulla musta joulu, mulla on silloin hirveä säästressi päällä, vaikken säälle mitään voikaan! ;)Tosin nykyään olen muuttumassa pikku hiljaa kaikkiruokaiseksi vuodenaikojen suhteen, jokaisessa hyvät puolensa, mutta talvi on silti pop!

Toukoleeni kirjoitti...

Viivana mukaan=).
Suosikkivuodenaikani on kevät.Siinä kiehtoo eniten purot,jotka syntyvät lumen sulaessa--Paitsi että täällä Helsingissä se ei ole enää kovinkaan normaalia..=( Samoin silmujen puhkeaminen puihin on kaunista.

Lumituulia kirjoitti...

Täytyy minunkin kokeilla onneani, jos vaikka tärppäis ;-) Talven lapsi kun olen, niin ehdottomasti talvi on parasta aikaa. Valkoinen lumi tasapainoittaa muuten niin pimeää aikaa ja toisaalta myös voi polttaa kynttilöitä tunnelman luomiseksi. Kesässä on hyvää valoisuus ja lämpimyys, mutta liika kuumuus ei sovi minulle.

Susa kirjoitti...

Tämä mukana kans ;) Talvi on minun aikaa. Ensilumesta kesän puhkeamiseen... ihanaa aikaa!! Talvella mielikuvitus kukkii kun ulkona on kylmää ja sisällä lämmintä.

Loreal Blondi kirjoitti...

Hauska juttu järjestää arvonta ihan muuten vain! Olet ihanan impulsiivinen :)
Mukana haluan olla, tietysti.
Kesä on minun vuodanaikani sillä inhoan kylmyyttä. Kesällä voi kulkea vaikka ilman paitaa ja uiminen on kertakaikkisen ihanaa! Puhumattakaan kasvimaista ja kukkapenkeistä joissa riittää puuhaa mukavasti. Kesällä on kiva olla ulkona, vaikka makoilla heinikossa!

Nuusku kirjoitti...

Rakastan kesää, olen vilukissa!
Ja kyllä, haluan mukaan arvontaan! =)

Anonyymi kirjoitti...

Täällä käydään päivittäin ihastelemassa ihania kädentöitä.
Kesä on ihanin, lämpö ja valo tekee niin terää, koivun tuoksu sateen jälkeen ja uiminen.
Ja osallistun mieluusti arvontaan! Saisin mäkin kipinän ;)
Sari Kankaanpäästä

Hilkka kirjoitti...

Arvontaan, arvontaan:)
Nykyisin suosikki vuodenaikani on kevät, lumet sulavat, jäät lähtevät, linnut saapuvat ja ruoho alkaa vihertää myös aidan tällä puolen. Sen jälkeen voikin sitten nauttia kesästä. Syksykin menettelee mutta ei mikään loskainen aika eikä tämä pimeys mikä nyt vallitsee. Onneksi aika menee niin sukkelaan että kohtahan se päivä jo kääntyy, pari kuukautta kun jaksetaan:)))

Tiina kirjoitti...

Minäkin kokeilen onneani. Minulla ei ole erikseen suosikki vuodenaikaa, vaan pidän kaikista vuodenajoista. jokaisessa on aina jotakin hyvää.

Leenamummi kirjoitti...

Hieno arvontavoitto ja kivasta syystä;)
Olen aina pitänyt syksystä, koska sen väriloisto ihastuttaa ja lisäksi rakastan marjastusta ja sienestystä. Ja niin, leppeinä syysiltoina on kerrassaan loistavat mahdollisuudet ihailla tähtitaivaan kauneutta!

kaija kirjoitti...

Minä pidän eniten keväästä ja alkukesästä, koska silloin on valoisaa.En pidä pimeästä.

Teija kirjoitti...

Syksy ilman muuta, sillä olen syksyn lapsi.
Kivoja kortteja sinulla.

AN kirjoitti...

Syksy on minun aikaani-pidän pimeydestä-syksyn tuoksuista-lämpimistä illoista---

Sari kirjoitti...

Mukaan tulen minäkin! Tykkään oikeastaan kesästä, mutta sellaisesta n. 20 asteen lämmöstä ja pienestä tuulenvireestä. Toisaalta myös syksyn ihanat värit ovat mieleeni ja tietty talvella on kiva peuhata lumessa lasten kanssa.

Carkki kirjoitti...

Arvontaan minäkin mukaan :)) Olen ehdottomasti Syksy ihminen..rakastan kaikkea mitä syksy tuo tullessan ja vie mennessään.. väriloistoa, syysmyräköitä, pimeneviä iltoja, sateita, syksyn tuoksua metsässä, kirpakoita syysaamuja... syksy on vain niin ihanaa aikaa ! Tunnelmallisia syysiltoja toivotellen..

Ansu kirjoitti...

Oi mikä palkinto, pitääpi kokeilla omaa tuuria.
Lempivuodenaika, se onkin vaikea tehtävä, tykkään vähän jokaisesta. Keväässä on kivaa ku puihin tulee lehtiä ja linnut alkaa sirkuttaa, kesässä pidän lämmöstä ja mereilystä, syksyllä on kiva poltella kynttilöitä sekä pomppia lehtikasoissa, talvella on kivaa jos on lunta koska silloin voi tehdä lumiukkoja sekä pelata lumisotaa ja kaikenhuippuna laskea mäkeä pulkalla (talvenjutut on erityisen kivoja lasten kanssa tehden, oi sitä riemua!)

Tintti (se toinen..) kirjoitti...

Kommentoimme kerrankin Ansun kanssa erikseen, koska vastaus on molemmilla eri.

Minä olen syksyllä syntynyt ja se on myös lempparivuodenaikani. Yhdestäkään vuodenajasta en luopuisi, mutta syksyssä on se jokin. Ruska, kipakat, raikkaat ilmat, pieni kuura maassa aamuisin, omenat, pimeys ja sitä valaisevat tähdet, kynttilän tuike.. Kaikki mahdollinen, joka kuuluu syksyyn. Energia ja innostus on huipussaan ja kaikki tuntuu olevan vasta edessä. Koukussa syksyyn..! :)

P.S. Maailman paras syy tehdä jotakin: ei syytä ollenkaan! :) Ansun sanoihin yhtyen: Oi, mikä palkinto!

Anonyymi kirjoitti...

Minä olen syntynyt kesällä,mutta tykkään enemmän loppukesästä.Loppukesällä on lämpimämpää kuin alkukesällä.Loppukesällä tulee uusia perunoita.Niitä on kiva hakea perunamaasta ja pestä ne.Loppukesällä on ihanan lämmintä vettä ja voi mennä uimaan rannalle. !! Janita Tampereelta!!

TaijuS kirjoitti...

Arvontaan mukaan minäkin.
Olen kai enimmäkseen kesäihminen, syntynytkin heinäkuussa. Mutta tykkään kyllä kaikista vuodenajoista, nehän ovastkin parasta Suomessa.

Karita kirjoitti...

Minäkin haluan mukaan arvontaan :)

Minä tykkään keväästä. On ihanaa havaita kuinka päivät pitenevät ja kuinka luonto herää eloon talven jälkeen. Ihmiset ovat iloisempia :)

Nikita kirjoitti...

Mukaan arvontaan, josko vaikka onni suosisi :)

Paras vuodenaika on loppukevät/alkukesä. Silloin kaikki on vielä raikasta, luonto herännyt pikkuhiljaa, sää ei ole vielä liian lämmin ja mikä parasta on valoisaa.

Tassutaapero kirjoitti...

Ihanin kaikista on kesä!! Mutta näin syksyn korvilla sitä alkaa kummasti jo odotella jouluakin...eli onhan siinä syksyssä ja talvessakin puolensa, kevät taas on merkki saapuvasta kesästä!

Minni75 kirjoitti...

Jaa-a kyllä ne kaikki vuodenajat on ihania, mutta ehkä se kevät on kuitenki se ihanin, kun näkee luonnon pikkuhiljaa heräilevän, joka päivä bongaa jotain uutta... ja tietää että kesä on tulossa :)))

Tarja kirjoitti...

Kokeilenpas onneani...minun vuodenaikojani ovat
kevät ja syksy.Syksyssä viehättää kauniin värinen luonto ja siellä liikkuminen,pimenevät illat ja kynttilät.Tunnustaudun myös jouluaddiktiksi ja vuoden kohokohtaanhan aloitetaan valmistautuminen jo syksyllä:))

Romulus kirjoitti...

lempivuodenajat vaihtelee... pidän varmaan kaikista, sillä kaikissa on omat hyvät puolensa. Talvessa pidän erityisesti joulusta ja hiljaa satavasta lumesta, keväällä nauttii kun alkaa olla lämmintä ja maa puhkeaa kukkaan, kesällä nautitaan vielä lämpöisemmästä sekä erittäin tärkeästä kesälomasta! Syksy on mukavaa kun on hieman viileämpää ja koirat jaksaa taas lenkkeillä =)

Anonyymi kirjoitti...

Minusta ihanin vuodenaika,on talvi!Eniten rakastan isojen lumihiutaleiden keijumista ja katsella sitä katulpmpun valossa!
Minttuliina/vuodatus.net

Niinu kirjoitti...

Arvontaan otan osaa minäkin ja säännöistä poiketen(onko yllätys,häh:)kerron että pidän oikeastaan kaikista muista vuodenajoista mutta en talvesta...onneksi on sentään Joulu!

Johanna kirjoitti...

Täällä tulee säännöllisesti ihailtua kauniita korttejasi, mutta kommentointi jää. Nyt on parannettava tavat...

Suosikkivuodenaika on ehdottomasti kesä! Ja paljon lämmintä.

Johanna

bissecat kirjoitti...

Ihana nallekortti!lähdin sitä kattomaan ja löysinkin arvonnan.Heti mukaan vaan.Kiva kysymys vastaus selvä ehdottomasti KESÄ!,syksy ihan terveydelle turmiollista aikaa sateista ja kosteaa kauheaa.Talvi menettelee jos pakkanen pysyy kohtuullisena ja tykkään maastohiihdosta,kun taas pystyy hiihtään.

AnnMari kirjoitti...

Mukaan arvontaan tahdon minäkin. Ehdottomasti paras vuodenkaika on alkukesä. Luonto on raikkaan viherä ja päivät ovat valoisia ja pääsee pitkän talven jälkeen pihahommiin:)

-maiju- kirjoitti...

Vielä taisin nippa nappa ehtiä mukaan arvontaan.
Suosikkivuodenaikana ehkä kevät, syystä siitä, että silloin alkaa kaikki vihertää ja kasvaa ja päivä päivältä näyttä kauniimmalta. Toki muutkin vuodenajat passaa, kunhan on kaunista säätä :)

amppa kirjoitti...

kyllä se kesä taitaa olla, vai olisko sittenkin talvi. kesässä kivaa on lämpö ja huolettomuus, talven iloja taas (toivottavasti) paljon lunta ja joulun aika..
ja osallistun tietty arvontaan, vielä on "hetki" aikaa :)

Back to Top