Yllätys yllätys - joulukortti!

Kun sain joulukorttiputken auki, niitä tuntuu taas syntyvän. Tämän kuukauden joulukortit on nyt tehty - esittelen loput teille vähän myöhemmin...

Olen ihastunut näihin Wiff of Joyn joululeimoihin. Tilasin vielä pari lisää joulun jälkeen. Kuvan väritin kuivapastellikynillä. Kuuseen lisäsin kullan väristä kimalleliimaa. Muutama joulutähti ja nauhaa. Minusta tämä taustapaperi (minulla ei ole taaskaan hajua valmistajasta).

Kortti 13/2010

Kortti osallistuu seuraaviin haasteisiin

* Leimat korteiksi #137
* Viisi joulukorttia kuussa 3/tammikuu

6 kommenttia

Katjuska kirjoitti...

Ihanan raikas!
Minulla on myös tämä leimasin ja sen on niin kiva, kauniisti olet kuvan värittänyt!Kuivapastelleilla tulee niin ihanan "utuinen" tunnelma:)

SannaS kirjoitti...

Oi waude!! Valtavan ihana ja iloinen kortti! =)

Anonyymi kirjoitti...

hei, hurahdin pari viikkoa sitten leimailuun, ja olen tässä pohtinut tässä erilaisia väritystekniikoita. Mitään kamalan kallista en haluaisi, koska en tiedä veikö leimailu koko käden vai vasta pikkusormen :)
Olen aina pitänyt puuväreistä, mutta haluaisin tasaisempaa jälkeä. Olen kokeillut vedellä laveerattavia akvarelleja ja derwent watercoloureja, en pitäny näistä, koska mielestäni jälki ei leviä tarpeeksi tasaisesti. Sitten kuivapastelleita ostin 3 kpl derwent kuivapastellikyniä ja ihastuin heti. Mutta olenkin pohtinut sitä, että kestääkö kuivapastellikynä korteissa hyvin ilman fiksatiivia?
-aloittelija-

Maaret kirjoitti...

Voi Riituli, tää kortti on ihana. Toi leimasin on melkein pakkosaadaitsellekanssa kamaa:)

pipertäjä kirjoitti...

Vitsi kun saisikin tehtyä joulukortteja jo nyt. Ihan olen täällä kateellisena. Aivan upea kortti, eiköhän se pidä tuokin leimasin hommata. :)

Riituli kirjoitti...

Tervetuloa uuden harrastuksen pariin. Minulta tämä vei vajaa vuosi sitten kyllä molemmat kädet. Ehdottomasti kannattaa käyttää fiksatiivia kuivapastellikynien kanssa. Olen oman pulloni ostanut Suomalaisesta kirjakaupasta. Olen nykyistä pulloani käyttänyt jo yli puolivuotta eikä vielä tarvitse uutta ostaa. Eli riittoisaa ainetta. Suosittelen.

Back to Top