Ja edelleenkin vanhoja rouvia

Minulla oli eilen tämän kuukauden ainoa viikkovapaa. Vietin sen sujuvasti hyvän kirjan kanssa - kiitos Tiina!  Uskaltauduin vielä illalla zumba tunnillekin helteestä huolimatta ja kannatti kyllä mennäkin. Korttitarvikkeisiin en ole viime päivinä juurikaan koskenut. Juuri nyt taitaa olla liian lämmin askarteluun.

Tämän kortin olen tehnyt samalla kertaa kuin tuon edellisen. Tai itseasiassa niitä syntyi silloin kolme. No onpa jotain julkaistavaa huomisellekin. Kuva kertoo varmasti tarvittavan...

2 kommenttia

SannaS kirjoitti...

Aivan loistava kortti!! Tosi ihanat värit!! =)

Maaret kirjoitti...

Mä tykkään kanssa tämän kortin värityksestä ja yleensäkin värimaailmasta. Kortti superkiva yksinkertaisuudessaan:)
Mulla todellisia vaikeuksia nettiyhteyden kanssa. Olen mm. sivuillesi jo parina päivänä yrittänyt, mutta netti katkeaa aina kun yritän kommenttia klikata eteenpäin. Samalla kehasen myös yllä olevaa korttiasi, tomera täti ja sekin hyvissä väreissä, Artit rules:):)

Back to Top