Plakaatti

Merkku ja Loreal Blondi yllättivät minut tällä kauniilla tunnustuksella - kiitos ja kumarrus.

Jahas - sitten minun pitäisi tehdä seitsemän paljastusta itsestäni, no mennään ihan randomilla ja katsotaan sitten lopputulosta kun sinne asti ollaan päästy.
  1. Olen iltauninen ja menen yleensä ajoissa (viimeistään kymmeneltä) nukkumaan
  2. Korttiharrastukseni on venyttänyt tuota nukkumaan meno aikaa välillä jopa parilla tunnilla - liekö sitten hyvä vai huono asia.
  3. Heräilen välillä yöllä kahden kolmen maissa, enkä sitten enää saakaa nukuttua - niin kävi nytkin. Se selittänee näitä omituisia ajatuksia. 
  4. Olen hurahtanut zumbaan. Minun pitää päästä tunnille vähintään kerran viikossa. Se on yksinkertaisesti vain niin hauskaa - mitä siitä jos minulla on kaksi vasenta jalkaa eikä yhtään rytmitajua - ei se ainakaan minua haittaa...
  5. Olin ennen kova ahmimaan kirjoja - suosikkejani ovat historialliset romaanit ja scifi-kirjat. Mutta kortteilu on häirinnyt pahemman kerran tätä harrastusta.
  6. Rakastan suklaata. Olen koittanut muuttaa tottumuksiani sen suhteen: jos ennen meni koko levy kertaistumalta, syön nykyisin kaksi palaa tummaa suklaata - ja olen aivan tyytyväinen. Toivottavasti tämä muutos alkaa näkyä pikkuhiljaa myös vyötäröni seutuvilla ;)
  7. Minulla ja tyttärelläni on samanlainen musiikkimaku. En ole häntä aivopessyt, vaan hän on itse penkonut levyhyllyjäni - ja siirtänyt vähitellen kaikki Yön levyt omaan huoneeseensa.
En tällä kertaa jaa tunnustusta sen kummemmin eteenpäin - mutta se on kaikille teille, jotka käytte minua kommenteillanne ilahduttamassa.

Ei kommentteja

Back to Top