DT Purppurataivas

Viime DT-paketissa oli myös tämä joulukuusileimasin. Tein siitä kaksi vähän erityylistä korttia. Molemmat kuuset on ensin embossattu Timpan Pine Needles kohojauheella. Kuten myös molempien korttien tekstit.
Olen onnistunut ottamaan tämän kuvan niin suoraan ettei idea oikein erotu. Leimasin kuvan nimittäin kahteen kertaan ja kuvasta on kolme palaa kohotettu ylös tarrapaloilla. Tuo upea kiilto tulee vihreästä Encore musteesta - kiitos vinkistä Minna! Musteen levittämisen jälkeen embossasin kuvan vielä kirkkaalla kohojauheella. Vaalea taustapaperi on helmiäiskartonkia, jonka reunat olen myös embossannut samalla vihreällä kohojauheella kuin kuusenkin.
Tähän kuuseen olen lisännyt kullan väristä kimalleliimaa, punaisia puolihelmiä. Tähdet on väritetty kultaisella vesivärilla ja latvatähteen lisäsin vielä koholakkaa. Lisänä vielä taustapaperia Karsin lehtiöstä ja organzanauhaa.

6 kommenttia

Sande kirjoitti...

Aivan ihania! Varsinkin tuo alempi on mieleeni!

Katjuska kirjoitti...

tosi kauniita.
Minunkin suosikkini on tuo alempi :)

maiju kirjoitti...

Kivoina yksityiskohtina nuo punaiset pallot kuusessa.

Mirva kirjoitti...

Kiitos! Aivan ihania. Minustakin tuo alimmainen on minun suosikkini.

Maaret kirjoitti...

Näitä molempia kortteja jo viime yönä kovasti ihailin ja kuten muutkin, niin alimmainen on mun ehdoton suosikki.
Leimailitaivaasta jo itsellenikin tämän leimasimen hankin, mutta paketissa se edelleen odottaa käyttöön pääsyä. Sain kyllä nyt nähtyäni nämä korttisi aikamoisen inspiraation, joten täytyy pikapikaa päästä jotain toteuttamaankin:):):)

SannaS kirjoitti...

WAU!!! Todella upeat kortit!!! mut mun lemppari on kyllä tuo ylempi, kaunis tyylikäs kokonaisuus!! =)

Back to Top