Terveisiä Jyväskylästä

Lähdimme työporukalla perjantaina töiden jälkeen Jyväskylään. Katsastajila oli lauantaipäivä koulutusta ja muut saivat vapaa-aikaa. Olin ottanut jo aiemmin yhteyttä Miijjaan ja sopinut että näkisimme lauantaina. Hän noutikin minut ystävällisesti hotellilta ja vei mukanaan Sinelliin. Vau - onpa siinä työpaikka. Kyllä siellä kelpasi rahojaan tuhlata. Kiitos vielä Miia - olipa kiva nähdä pitkästä aikaa.

Halusin viedä jotain mennessäni ja päädyin tekemään tällaisen pienen rasian. Sisältöä en älynnyt kuvata. Edelleenkin minulla on kameraongelmia - sorry huono kuvanlaatu. Leimasimen olen saanut lehden kylkiäisinä. Väritin kuvan ProMarkereilla ja lisäsin vähän koholakkaa kukan keskustaan ja kuonon päähän. Kirjaimet ovat Tiny Typen. Lisänä vielä aaltopahvia.
Mukavan päivän jälkeen suuntasimme työporukalla (Plus Katsastuksen henkilökuntaa ympäri Suomea) risteilylle Päijänteelle. Mahtava ilta hyvässä porukassa. Moni ääni sai kasvot - mikäs sen mukavampaa. Kannatti ehdottomasti lähteä vaikka siinä koko viikonloppu vierähtikin. 

6 kommenttia

Hilkka kirjoitti...

Oletpa tehnyt ihanan ihgu rasian:))
Näinhän se on että ne työporukan "huvit" eivät aina innosta mutta kun jaksaa vaan lähteä niin tulee hyvä mieli:))Ja vielä Päijänteelle pääsitte, oi ihanaa:))

SannaS kirjoitti...

IHANA!!!! =)

Lumituulia kirjoitti...

Ihana rasia! Olen samaa mieltä tuollaisista reissuista, joissa voi yhdistää työn ja vapaa-ajan, kuin myös sen, että tapaa työkavereita hieman vapaammissa tunnelmissa!

Maarit kirjoitti...

Tosi lutunen kortti.

SannaS kirjoitti...

heips! ne metallikehykset oon joskus ostanut crafticasta...
http://www.craftica.fi/product_info.php?cPath=60&products_id=751
samantapainen paketti muuten mun oli vaan kaikki samanvärisiä... =)

Leenamummi kirjoitti...

Kaunis rasia! Ihana leimakuva!
Kiva, kun pidit Jyväskylän reissustasi!

Back to Top