Tunnustus

Tiina yllätti minut tällaisella mukavalla tunnustuksella. Kaunis kiitos sinulle!
EDIT: Myös Tirpuunen ojensi minulle tämän saman tunnustuksen - Iso kiitos myös sinulle!

Tunnustuksen saaneen pitää;
  1. Kiittää tunnustuksen antajaa.
  2. Antaa tunnustus kahdeksalle bloggaajalle
  3. Ilmoittaa näille kahdeksalle tunnustuksesta.
  4. Kertoa kahdeksan satunnaista asiaa itsestään. 
Sitten tunnustuksiin.
  1. Suklaa on pahin paheeni. Olen kuitenkin onnistunut viimeaikoina vähentämään sen käyttöä. Eihän pari palaa tummaa suklaata päivässä ole liikaa?
  2. Kortteilu on yksi rakkaimmista harrastuksistani - valitettavasti sille on ollut viime aikoina ihan liian vähän aikaa.
  3. Olen hulluna zumbaan. Sitä harrastan pari kertaa viikossa.
  4. Lisäksi käyn tiistai- ja torstai aamuisin vesijumpassa 6.05 -6.45. 
  5. Edellisestä kohdasta saattoikin päätellä minun olevan aamuvirkku (ja illan torkku).
  6. Haluan asioiden olevan järjestyksessä ja paikoillaan. Siivoan koko ajan korttejakin tehdessäni pöytääni. 
  7. Minulla on varmasti maailman huonoin nimimuisti. Missäköhän sitä myydään lisää?
  8. Olen tällähetkellä askartelutarvikkeiden ostolakossa. Nykyisilläkin tekisi kortteja ainakin seuraavat viisi vuotta, jos ei lasketa liimaa, teippiä ja korttipohjia.
Haluan ojentaa tämän tunnustuksen tällä kertaa seuraaville mahtaville bloggaajille. Tämän olisi kyllä ansainnut moni muukin...

7 kommenttia

Jaana "jahnukainen" kirjoitti...

Kaunis kiitos :)

Maissi kirjoitti...

Kiitos :)

Anonyymi kirjoitti...

Kiitos tunnustuksesta :)

Ja kiitos myös edellisestä :))

-Miia

Milla kirjoitti...

Kiitos!! :)
(Huimaa, että joku pystyy urheilemaan kuudelta aamulla... Mä nostan hattua! :) )

Arja L kirjoitti...

Kiitos tunnustuksesta!

Ansu ja Tintti kirjoitti...

Ihana yllätys! Kiitämme! :)

Saron kirjoitti...

Näin hämäläisittäin, KIITOS!! -kesti hiukan ennen kuin kerkesin kurkkaamaan, mitä kivaa täällä on:) On ollut aika hulinaa töissä ja kotona:)

Back to Top