Tunnustus

Sain tämän tunnustuksen Anskilta ja Jehkottarelta. Kiitokset molemmille!

Kiitä bloggaajaa, jolta sait tunnustuksen. Lisää The Versatile Blogger Award-kuva postaukseesi. Kerro seitsemän satunnaista faktaa itsestäsi. Nimeä 15 bloggaajaa ja kerro heille tunnustuksesta.

Tässä nämä tunnustukset:
  1. Olen ollut 2½ kk flunssassa. Kävin tänään taas lääkärissä ja luvassa on iso määrä erilaisia kokeita. Toivottavasti syy löytyy ja elämä voittaa taas tämän väsymyksen.
  2. Sairastelusta johtuen olen joutunut olemaan pois zumbatunneilta - kauhistuttava juttu, mutta en olisi jaksanut tehdä tunneilla yhtään mitään.
  3. Ilmottauduin mukaan Jehkottaren minialbumi-skräppivaihtoon. Hulluutta - koska en ole koskaan skräpännyt. No minun osuuteni tulee olemaan jotain leimattua - ajatus alkoi muhia eilen illalla - katsotaan mitä saan aikaiseksi.
  4. Olen lähdössä kesäkuun alussa 6:ksi päiväksi Lontooseen tyttäreni kanssa. Tarkoitus on poiketa myös Brightonissa, jossa olin vuosia sitten kielikurssilla. Ja matkan varrelta löytyy myös Glitter Pot. Eli tottakai poikkean myös siellä.
  5. Ostin lauantaina ihanan turkoosin huivin.
  6. Kukkapenkkini ovat kauheassa kunnossa. Niille pitäisi tehdä vielä jotain...
  7. Toukokuu on lakkokuukausi: Ei herkkuja eikä askartelutarvike hankintoja. 
Tunnusta en jaa tällä kertaa eteenpäin - se näyttää kiertäneen jo suurimmassa osassa blogeja.



Ei kommentteja

Back to Top