Askartelupuoti Pian Flexmarker haaste

Askartelutaivaan Penny Black haasteen dt-porukan piti myös tehdä dt-kortti Askartelupuoti Pian Flexmarkerhaasteeseen. Tässä minun korttini.

Kuva on tietysti väritetty FlexMarkereilla joissa on sivellin pää, ei ihan minulle omin kynävaihtoehto minulle. Minulla on myös melko suppea värivalikoima ja kynäni ovat osittain melko kirkkaan värisiä. Onneksi värejä sai vaalennettua blenderillä ja ne sopivat huomattavasti paremmin valitsemiini papereihin niin. Värjäsin kuvan reunat ja tekstiympyrän distress inkillä vähän sopivampiin sävyihin.

Kortti on minulle poikkeuksellisen runsas. Paperikerroksia on monta ja kaikki paperit ovat kirjavia. Lisäksi erilaisia kukkia, lehtiä, pitsiä, nauhaa ja nappia. 


2 kommenttia

sari kirjoitti...

Miten ihanan ja suloisen joulukortin olet tehnyt! Todella kauniit koristeet! Oikein rattoisaa päivän jatkoa!

AnniK kirjoitti...

Pidän näistä runsaista koristeluista tosi paljon!

Back to Top